יום רביעי, 3 בספטמבר 2008

פרוטוקול פגישה אורבניקה 3.9.08

משתתפים: הגר, יהונתן, עינת, שמואליק, דניאל, אסף ועמית

מקום המפגש: כיכר המדינה (לא לבנייה בכיכר!!!!)
הפגישה החלה עם עדכונים לגבי הפעילות השוטפת. הוחלט בפגישה האחרונה עם היועצת הארגונית משתי"ל שיש לייעל את עבודת התנועה. לפיכך הוחלט לחלק סמכויות בצורה ברורה יותר. הגר תרכז את נושא הדוברות, שרון את נושא הפגישות ויהונתן את העבודה מול הפעילים ופיתוח פרויקטים. כל פעיל שאחד או יותר מהנושאים מעניינים אותו, יכול ומוזמן בהחלט לסייע בנושא הריכוז.
בהמשך ישיר לכך ציין שמואליק את התחושה שאכן יש יותר מדי דיבורים, לוקח זמן רב לקבל החלטות. הוסכם שבדיוק בשל כך, אנו זקוקים להתייעלות, תוך שמירה, ככל שניתן, על השקיפות המוחלטת שקיימת כיום, מתוך הנחה שיהיו לעיתים החלטות שיהיה צריך לקבל באופן מהיר ואף מיידי ולכן יש לדעת מי אחראי.
עינת תתחיל לטפל, לאחר הדרכה מסודרת, בנושא הקבוצה בגוגל ובהעלאת תכנים ליומן.
גינה קהילתית: יהונתן הכין לו"ז לשלבי הפעילות וההוצאה אל הפועל של הפרויקט. בשבוע הבא תתקיים פגישה של אנשי אורבניקה המעוניינים לקחת חלק, שמטרתה לאסוף חומרים ראשוניים להקמת הגינה ולקיים פגישת עבודה של צוות הגינה. יהונתן פירט מספר מטלות, המרוכזות כולן במסמך שהעביר במייל מסודר.
ב- 23.9.08 תתקיים הדרכה ראשונה של הגנן האקלוגי עודד.
כיכר המדינה: מכיוון שמתקיימת ישיבת מליאה בעירייה ב- 16.9.08 בנושא הבנייה בכיכר, אורבניקה מעוניינת לצאת בקמפיין כנגד הבנייה. שיתופי פעולה שונים נבדקים ובימים הקרובים תגובש האסטרטגיה הסופית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה