יום שבת, 23 באוגוסט 2008

למי למי יש יותר כבוד...

הסרטון הבא ממחיש את "הכבוד" שזוכים לו הולכי הרגל בתל אביב.
מעבר החציה בסרטון שלפניכם הוא אחד החשובים ביותר בעיר עבור הולכי הרגל הבאים / חוזרים לתל אביב: ברחוב "פרשת דרכים" בואכה מסוף 2000 ורכבת מרכז תל אביב. הסרטון (וסליחה על האיכות הגרועה) ממחיש את הכבוד להולכי רגל בעיר שלנו : זלזול מוחלט !! הולכי הרגל מקבלים 7 שניות (!!!) לחצות את הכביש. בדיוק 7 שניות לחצות כביש כל כך גדול, ואם תשימו לב - לבאים לתחנת רכבת מרכז מחכה עוד מעבר חציה שעליהם לעבור בתוך אותם 7 שניות בלבד. כלי הרכב מקבלים הרבה הרבה יותר. זהו מעבר חציה סופר חשוב להולכי הרגל, ומשתמשים בו אלפי אנשים ביום, ועוברים בו עשרות אנשים בכל רמזור (בעיקר בשעות השיא).

זוהי אחת הבעיות הגדולות בתנועה בתל אביב - עליונות כלי הרכב על הולכי הרגל ... יש עוד הרבה מעברי חציה כאלו בתל אביב. למשל, הרמזור ברחוב גורדון-הירקון, בו עומדים מדי יום עשרות תושבים ותיירים ערומים למחצה, בדרכם לטיילת, ומחכים נצח לרמזור הירוק.

התכנית האסטרטגית של תל אביב-יפו הבטיחה במפורש להחזיר את הרחוב להולכי הרגל. בינתיים היא בעצמה ברמזור אדום....
אם אתם מכירים עוד מעברי חציה כאלו נשמח אם תכתבו לנו עליהם בתגובות, ואנו נרוץ לצלם - למען יראו (מקבלי ההחלטות) וייראו (הרוצים להיות מקבלי החלטות בנובמבר הקרוב).
לכתבה התפרסמו (טרם מחיקת הבלוג) - 3 תגובות:
אדר אופנהיים אמר/ה...
אחד הרמזורים האיומים בעיר הוא בפינת הרחובות אבן גבירול - מרמורק - יהודה הלוי. העיריה חידשה אמנם להפליא את פני הרחוב, אבל כדי לחצות את רחוב אבן גבירול ממזרח למערב ולהגיע לחלקו הדרומי של רחוב מרמורק נדרשות כ-10 דקות. כל אחד מהמקטעים מתוזמן בנפרד, כך שעשרות אנשים עומדים ומחכים כדי לחצות מרחק של כ- 15 מטר. המכוניות כמובן זורמות חופשי...
19:21 23 אוגוסט 2008
אנונימי אמר/ה...
אכן-כנראה שבעיריית תל-אביב רוצים לעבוד עם התושבים על נושא הכושר הפיזי-יהודית.
22:06 23 אוגוסט 2008
אנונימי אמר/ה...
עיר בריאה מה שנקרא :)
23:12 23 אוגוסט 2008

תגובה 1:

  1. נושא חשוב ותיעוד מצויין. רעיון טוב, לנצל את הפלטפורמה לאיסוף ופרסום הנתונים הללו. הרבה יותר טוב מסתם לרטון על כך ברמזור ואז לשכוח.

    השבמחק