יום שישי, 24 באפריל 2009

אורבניקה מתארחת ומארחת ב"בתים מבפנים"

אורבניקה מזמינה אתכם לתערוכת "פנטזיה אורבנית" שתיערך במסגרת אירוע "בתים מבפנים", ביום שישי, בתאריך ה- 08/05 משעה 10:00 בבניין כלבו שלום. במסגרת התערוכה יתקיים פאנל גם בשעה 12:00 עם אנשי מקצוע ומומחים בתחומים שונים - חברה, סביבה, אדריכלות ועוד.


אנו ממליצים גם על סיורים נוספים במסגרת האירוע. ליחצו כאן לראות את התכנייה של בתים מבפנים (שימו לב בתכניה -תערוכת פנטזיה אורבנית במספרים 15 ו 48). זוהי הזדמנות מעולה להכיר את העיר מגובה העיניים, ולהציץ וללמוד על מקומות שבדרך כלל לא מגיעים אליהם.


מטרת פרויקט "פנטזיה אורבאנית" היא לחשוף רעיונות לעיצוב מחדש של מקומות ומרחבים שונים בעיר, מתוך אמונה כי שיתוף הציבור בתכנון ועיצוב מקום מגוריו וסביבתו הינם מרכיב חשוב בתכנון ובעיצוב העירוני. התערוכה מהווה גם הזדמנות לבחינה ביקורתית של המצב הנוכחי. הפרויקט תומך ברעיונות אותם העמותה מעוניינת לקדם, כגון : שוויון, ביטוי, שיתוף הציבור, אקטיביזם, ומאזן שיקולים חברתיים, פיזיים ופסיכולוגיים לעומת שיקולים כלכליים.


תערוכה זו היא הראשונה במסגרת פרויקט "פנטזיה אורבאנית", והיא כוללת את הצגת ההיסטוריה התכנונית של כיכר המדינה, וכן הצעות, יוזמות ורעיונות שונים לפיתוח הכיכר פרי דמיונם של אדריכלים, אומנים והציבור הרחב. התערוכה חושפת דרכים שונות – מקוריות ויצירתיות – לעיצוב המרחב הציבורי הפתוח.


מקווים לראותכם באירוע.

2 תגובות: