יום שלישי, 24 במרץ 2009

על ראש העץ שבחצר - דירה להשכרה

אחרי שהתעצבנתי אתמול, גמלתי בליבי לעבור ולצלם את כל העצים שקיבלו יחס מחפיר בתור עמודי שילוט עירוניים. על העצים שלטים מסוגים שונים, כאשר רובם שייכים דווקא לאותו משכיר שכנראה אף אחד לא רוצה להשכיר ממנו את הדירה. אם זה בעל הבית וזה היחס שלו לעצים - גם אני לא!
אז בדרך מתחנת הרכבת לעבודה, צילמתי את כל העצים בדרך אשר חוללו על-ידי שלטים. צולם בפלאפון ועמכם הסליחה על איכות תמונות מסויימות. סה"כ נספרו וצולמו כ- 18 שלטים על 17 עצים שונים. לדעתי הריכוז שלהם מתמקד לאורך רחובות ראשיים ובעיקר בפינות רחוב הומות אדם. זו רק אבחנה ראשונית מצידי, אז אל תתפסו אותי בהכללות. לצפייה בכל האלבום.

היום כל-כך פשוט לבצע ניטור ולצלם באמצעות הפלאפונים - דברים טובים בעיר וגם דברים שקצת פחות. מבנים ששופצו יפה, מבנים שדורשים שיפוץ, לכלוך, פגיעה בעצים, שלטים מצחיקים וסיטואציות אורבניות רבות כמו שרק רחוב עירוני טוב יודע לספק. אתם מוזמנים לשלוח ל"אורבניקה - התעוררות עירונית" תמונות שצילמתם מהרחוב - אנחנו נדאג לתת לטובות בינהן חשיפה. בנוסף אנו בוחנים להקים צוות פעולה - "סיירת עירונית" שתסייר בעיר, תאתר מפגעים, תתקן או תתייחס. אם תרצו להצטרף - צרו קשר info@urbanica.org.il

אז בהקשר לעצים... באמת... LIVE AND LET TREE!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה