יום שישי, 27 בפברואר 2009

בית ראש הממשלה החדש - בכייה לדורות! - פוסט אורח

מצורף פוסט אורח (מטעמי). אתם מוזמנים לבקר בבלוג שלי.

הצבעת הממשלה שמשמעותה אישור הקצאת כ- 650 מיליון ש"ח לבית ראש הממשלה החדש המתוכנן - "פרויקט אלמוג" - מקוממת... ולא מעט אנשים. גם אני ביניהם!

יוסי מטלון ואחרים כותבים באופן מרתק אודות הביזיון!
מכעיס השימוש הרב בכספי ציבור באופן מקומם - זוהי הקצאה תקציבית עבור האליטה! לא פלא שהתנגדו לכך שר האוצר, השר להגנת הסביבה, שרת החינוך והשר לענייני הנגב והגליל. מדובר באפלייה תקציבית משוועת. כפי שנטען בכתבה בעיתון הארץ, יש אפשרויות ראויות יותר לשימוש בתקציב זה.
אני מצטרף לחשיבות הדיון הציבורי שנעדר ממקרה זה וכפי שעולה מהביקורת כאן (1) (2) ובמקומות אחרים באינטרנט. המשמעות היא פגיעה נוספת באמון הציבור בנבחריו.
גם הפעילות שנערכת באתר, לפי דיווחים שונים (1) (2), והקצאת המשאבים עוד בטרם אושרה התכנית בעייתית בעיני מבחינה פרוצדוראלית.
היבטי בטיחות ראש הממשלה, סגירת הרחובות בכל שיירה ועוד לא מצדיקים לדעתי הקצאה של תקציב המיליונים. זאת והיבטי תכנון עירוני המתייחסים לצורך בעירוב שימושים ושוויוניות התכנון, הנמנעת ברגע שמתכננים בועה מסוג זה. מה עם שימוש במסחר העירוני הקיים שעשוי לשרת את צרכי ההסעדה של נבחרנו ופקידות המדינה? מה עם הניתוק שחש הולך רגל פשוט שעל פי רוב אין לו סיבה להגיע לאזורים אלו?

אגב, נתניהו כבר מתייחס לכך בבלוג שלו ומגנה אף הוא את ההחלטה. אני מקווה שהנושא יידון בשנית בכנסת החדשה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה