יום שישי, 24 באוקטובר 2008

"אורבניקה - התעוררות עירונית" מצטרפת למאבק כנגד תכנית המגדל במתחם אסותא

במסגרת הפגנת המחאה כנגד אישור תכנית מגדל אסותא פתחנו דוכן בכדי להביע תמיכה במאבק ובאישור תכניות החורגות במהותן באופן קיצוני מתכנית המתאר המאושרת לאזור. למחאה הגיעו עשרות אנשים שגדשו את המקום, הביעו תמיכה, חתמו על עצומות, הקשיבו לשירי האמנים שהופיעו וישבו עם ילדיהם בפינות היצירה. דוכנים נוספים, של שכונת פלורנטין, החברה להגנת הטבע, קרית ספר וכן גופים וועדי פעולה נוספים תרמו בנוכחותם להבנה עד כמה התמיכה הציבורית רחבה בהקשר זה ועד כמה נושא הבנייה לגובה מהותי בדיון על האופי העירוני ואיכות החיים העירונית.


מצורף נייר העמדה שלנו, שחולק בדוכן הראשון שפתחנו - מזל טוב לנו! הגיעו והשתתפו בהפעלתו אסף, שמואליק, הגר ויהונתן. הרבה אנשים עצרו והצטרפו לתמיכה במאבקנו בנושא כיכר המדינה ולהבעת תמיכה בפעילותנו - תודה לכולכם!

במסגרת ההפגנה הוצגו גם מספר יצירות שהביעו את דעת יוצריהם לגבי השיתוף העירוני. היה מדליק ומרתק! גם בנאומים שנישאו, היתה התייחסות רבה לחשיבות השתתפותו של הציבור בשיח העירוני ובהשפעתו על העיצוב והניהול העירוני - בין השאר יצאה קריאה להשתתפות בבחירות העירוניות הקרבות כאמצעי להשפעה. תזכרו - מי שמצביע, משפיע! תודה לצוות המאבק של מתחם אסותא על אירוע מעניין וציבורי שהוסיף עוד קצת למרחב ולשיח הציבורי העירוני.

מצורפים עמדות של גופים, ארגונים ואנשים נוספים בנוגע לפרויקט מגדל אסותא:
התנגדות - החברה להגנת הטבע, הודעה לעיתונות - אדם טבע ודין, כתבתו של יודן רופא.
לאתר המאבק והתנגדויות נוספות - וגם להצטרפות למאבק.

קישורים נוספים לכתבות בנושא יתקבלו בברכה - אנא פרסמו בתגובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה